W kilku zdaniach o nas

Co nas wyróżnia

Nautiqus to zgrany zespół ekspertów w dziedzinie spedycji oraz doświadczonych agentów celnych, działających na rynku transportowym od wielu lat.

Naszą eksperckość budowaliśmy przez lata pracy w niezwykle trudnym sektorze spedycji produktów spożywczych, wymagającym szczegółowej wiedzy i kompetencji. Specjalizujemy się głównie w spedycji morskiej, ale potrafimy zadbać o każdą drogę transportu.

Elastycznie dostosowujemy się do zmiennych wymagań rynku, gwarantując najlepsze rozwiązania logistyczne w transporcie międzynarodowym, korzystając z pełnego wachlarza możliwości logistycznych. Nasi eksperci wspierani są przez nowoczesne narzędzia i technologie (m.in. nasz autorski system – Storm), które dają możliwość połączenia z systemami wszystkich armatorów oraz monitoringu w czasie rzeczywistym.

Kwalifikacje zawodowe, zaangażowanie w pracę, dobra atmosfera w firmie przekładają się na wysoki poziom usług i przyjazne, długoletnie relacje z Kontrahentami. Lubimy naszych klientów i dbamy o nich na co dzień, setki z nich obdarzyło nas zaufaniem, polecają nas zaprzyjaźnionym biznesom, co jest dla nas najlepszą rekomendacją!

Ponad 30 lat doświadczenia w spedycji

Dedykowany ekspert przypisany do Klienta

Nowoczesne rozwiązania IT

Specjalizacja w sektorze spedycji produktów spożywczych

Rodzinne wartości

 

 

Jakość

Wszystkie nasze działania są ukierunkowane na dostarczanie klientom najwyższej jakości obsługi.

Szacunek

Wyrażany przez empatię, wzajemna pomoc, zrozumienie to wartości bardzo nam bliskie.

Zaangażowanie

Dzięki zaangażowaniu w nasze usługi i ciągłemu poszukiwaniu ulepszeń jesteśmy w stanie oferować usługi najwyższej jakości.

Pozytywne myślenie

Skupiamy się na szukaniu rozwiązań a nie problemów.

Duch zespołu

Bardzo dobra atmosfera panująca w firmie pomaga nam w codziennej pracy i buduje wspólnotę.

Wiarygodność

Zaufanie do naszych działań to podstawa długofalowej współpracy, dlatego jest to dla nas tak ważne.

Komunikacja

Oparta na szczerości, otwartości i przejrzystości jest podstawą naszych dobrych relacji zarówno z klientami jak i wewnątrz.

Kreatywność

Dzięki otwartości na innowacje podwyższamy standardy naszej pracy.

Nautiqus to firma o 100% kapitale polskim. Przynależymy do Fundacji Firmy Rodzinne.

logo

Firmy rodzinne to najsilniejsze ogniwa gospodarki, gwarantujące rozwój, pewność działania, trwałość przez pokolenia. Zapewniają gospodarce zrównoważony rozwój, kultywują tradycje i kulturę firm nastawionych na długofalowe budowanie wartości.

To co nas odróżnia od korporacji to podejście do biznesu, a biznes to ludzie. Dlatego dla nas liczy się rosnąca wartość przedsiębiorstwa. Nie skupiamy się na doraźnych korzyściach, a na ciągłym rozwoju.

Traktujemy naszych Klientów jak partnerów i zawsze stawiamy na długofalową relację. Atmosfera panująca w naszej firmie jest tego świadectwem. Chcemy aby było jak w domu, czyli nie zawsze idealnie, ale zawsze bezpiecznie. Doceniamy naszych pracowników i dbamy o to, aby do pracy przychodzili z chęcią. To przekłada się na relacje, jakie tworzymy z naszymi Klientami. Takie podejście do biznesu jest spowodowane faktem, że za firmą stoją ludzie, dla których wartości rodzinne są tak samo ważne w domu, jak i w firmie.

Nautiqus jest w 100% polską firmą - wszystkie podatki płaci w Polsce, przez co dokłada skromną cegiełkę do dobrobytu naszego kraju. Staramy się działać zgodnie z ideą patriotyzmu gospodarczego, jeżeli mamy wybór - wybieramy polskie produkty. W ten sposób wspieramy gospodarkę oraz rodzime firmy, które mogą się rozwijać i tworzyć coraz lepsze towary, a także nowe miejsca pracy. Ma to znaczący wpływ na rozwój naszego społeczeństwa. Zachęcamy do stawiania na polskie firmy, rodzimych projektantów oraz lokalne produkty - dorzuć swoją "cegiełkę" w budowaniu silnej, polskiej gospodarki.

Nautiqus należy do globalnej sieci „The Cooperative Logistics Network”, dzięki której możemy dbać o interesy naszych Klientów we wszystkich zakątkach świata.

logo COOP to 290 agentów w 124 krajach stanowiących sieć małych i średnich firm spedycyjnych, którym przyświecają te same wartości, tworząc tym samym gwarancję bezpieczeństwa powierzonego transportu. Sieć agentów COOP umożliwia nam obecność na globalnym parkiecie usług logistycznych, zapewniając naszym klientom wysoki, a przede wszystkim stały poziom świadczonych usług, przy zachowaniu preferencyjnych stawek.

Od 7 lat inwestujemy w autorskie rozwiązania informatyczne, których głównym celem jest automatyzacja procesu spedycyjnego, oraz jego transparentność.

IT Dążenie do pełnej eliminacji dokumentacji papierowej, przekłada się na wyższą jakość świadczonych usług, przy zachowaniu proekologicznej postawy. Nasz autorski system do obsługi spedycji – Storm, to kompletne narzędzie stworzone z dedykacja dla naszych klientów. Panel Klienta (systemu Storm), ułatwia sprawdzenie statusu nadanej przesyłki, gwarantuje pełny dostęp do ofert oraz faktur, a możliwość złożenia zapytania ofertowego oraz zlecenia spedycyjnego, daje pewność otrzymania odpowiedzi na postawione pytania. Generowanie zleceń transportowych, pozyskanie oferty, czy faktury – to wszystko odbywa się „za jednym kliknięciem”, pozwalając zaoszczędzić Państwu cenny czas. Komunikaty IE599 oraz IE529 (potwierdzenie wywozu) klienci otrzymują automatycznie po wyjściu statku, dzięki zaawansowanej komunikacji EDI na jakiej bazuje nasz system.

Cały czas pracujemy nad dalszymi usprawnieniami i funkcjonalnością naszego systemu informatycznego, dlatego naszym najnowszym produktem jest aplikacja- StormRates.

Dzięki aplikacji można natychmiast sprawdzić koszt transportu kontenerowego drogą morską, gdziekolwiek się znajdujemy. Wystarczy nam smartfon/tablet z systemem Android/IOS, a sprawdzenie kosztu frachtu morskiego w relacji import/export odbywa się w czasie rzeczywistym. W celu uzyskania dalszych informacji istnieje możliwość wysłania zapytania bezpośrednio do firmy spedycyjnej. StormRates jest bezpłatną aplikacją dostępną w Google Play oraz App Store.

W chwili obecnej pracujemy już nad następna wersją, która umożliwi kwotowanie w relacji drzwi/drzwi.

Dlaczego warto u nas pracować?

image Nautiqus to firma, w której każdy pracownik podąża we wcześniej ustalonym, wspólnym kierunku. Każdy z nas wie, jakie cele są do zdobycia i co musimy zrobić aby je osiągnąć. Pomaga nam w tym nasz główny atut - przyjacielska atmosfera. Priorytetem jest zachowanie odpowiedniego balansu, w którym wzajemny szacunek wspiera osiąganie zawodowych sukcesów. Nasz zespół to zgrana grupa ludzi w różnym wieku i o różnych poglądach. Każdy z nas z osobna jest odrębną marką, ale razem tworzymy jedną - Nautiqus.

Dołącz do nas!

Dodatkowe korzyści pracy w Nautiqusie :

  • praca w przyjaznej atmosferze,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz coroczna podwyżka
  • dofinansowanie do posiłków,
  • dofinansowanie do urlopu,
  • ubezpieczenie medyczne dla siebie i najbliższej rodziny,
  • udział w działaniach rozwojowych firmy,
  • podróże po całym świecie,
  • korzystanie z Nautiqobus’a,

Stale się rozwijamy

21 

Przychody R/R

680 

Klienci

12500 

TEU

 

Zaoszczędzone CO2

 

SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ

W CZYM SIĘ SPECJALIZUJEMY?

  • Transport ładunków spożywczych.

    Transport produktów spożywczych to jedna z najbardziej wymagających dziedzin transportu. Wpływ na to mają przede wszystkim wyśrubowane normy, takie jak regulacja temperatury oraz duże zróżnicowanie produktów. Odpowiednia organizacja tego typu przewozów, jak i bezpieczeństwo ładunków odgrywa tu kluczową rolę, gdyż ma bezpośredni wpływ na świeżość i zdatność towarów.

    Obsługa spedycyjna ładunków spożywczych wymaga specjalistycznej wiedzy i doświadczenia. Reprezentujemy naszych Klientów przed wszystkimi służbami biorącymi udział w dopuszczeniu ładunku do obrotu. Posiadamy pełen wachlarz udogodnień oferowanych przez Służby Celne w odprawach ładunków min.: odprawy fiskalne i uproszczone. Dysponujemy zabezpieczeniem celnym w procedurze tranzytu i dopuszczenia do obrotu.

    Oferujemy:

    • Transport drogowy, morski oraz multimodalny.
    • Obsługę celną w każdej postaci.
    • Obsługę dokumentacyjną dotyczącą dopuszczenia towaru do obrotu.
    • Magazynowanie i konsolidacje ładunków.
    • Ubezpieczenie cargo.

    Zapewniamy solidną obsługę najbardziej wymagających ładunków!

  • Morska spedycja ładunków skonteneryzowanych, konwencjonalnych i drobnicowych.

    Spedycja drogą morską umożliwia transport najróżniejszych ładunków o zróżnicowanej kubaturze, jednak jest bardzo złożona: polega na organizacji transportu, planowaniu logistycznym i reagowaniu na częste zmiany w procesie spedycyjnym. Kompleksowe zlecenie usługi doświadczonemu spedytorowi, który biegle orientuje się w przepisach, również międzynarodowych, pozwala na skorzystanie ze wszystkich zalet morskiej spedycji.

    Oferujemy:

    • Organizację transportu na całej długości łańcucha dostaw w relacji door to door.
    • Obsługę dokumentacyjną od strony transportowej i handlowej (w tym akredytywy).
    • Obsługę celną w każdej postaci.
    • Obsługę magazynowo - portową.
    • Ubezpieczenie cargo.

    Organizujemy transport morski w imporcie i eksporcie z/do wszystkich rejonów geograficznych świata!

  • Odprawy celne ładunków spożywczych.

    Własna Agencja Celna pozwala nam zaoferować kompleksową obsługę Twojego towaru.

    Oferujemy:

    • doradztwo najlepszych rozwiązań,
    • koncesjonowaną obsługę celną na terenie całego kraju,
    • obsługę celną towarów spoza Unii Europejskiej,
    • zgłoszenia celne towarów w systemach elektronicznych AIS i AES,
    • zgłoszenia towarów spożywczych do właściwych służb kontrolnych,
    • pośrednictwo w kontaktach z organami celnymi.

    Doskonale interpretujemy potrzeby sytuacji, zawsze szukamy spersonalizowanych rozwiązań dla Twoich potrzeb.

  • Oferujemy usługi magazynowe na terenie magazynu portowego w bezpośrednim sąsiedztwie gdyńskich terminali kontenerowych.


    Oferujemy:

    • składowanie oraz nadzór celny/magazyn czasowego składowania,
    • magazyn wysokiego składowania,
    • magazyn klasy A,
    • certyfikat HACCP (wymagany w przypadku towarów spożywczych),
    • nadzór weterynaryjny,
    • obsługa ciężkich kontenerów,
    • formowanie/rozformowanie kontenerów,
    • obsługa różnych rodzajów opakowań, m.in. papier w rolach, big bagi tp.
    • przygotowywanie ładunków do wysyłki eksportowej.

    Lokalizacja:

    • 300 m od terminala kontenerowego w Porcie Gdynia,
    • zaraz obok wjazdu na Estakadę Kwiatkowskiego, co daje możliwość szybkiego połączenia z Obwodnicą Trójmiasta i A1,
    • dzięki lokalizacji blisko portu istnieje możliwość przeładunku ciężkich kontenerów.

    Bezpieczeństwo:

    • nowoczesny system PPOŻ,
    • całodobowy monitoring magazynu,
    • ubezpieczenie towaru w magazynie.

  • Wysokiej jakości usługi transportu drogowego do/z wszystkich krajów Europy.

    Usługa transportu drogowego zarówno krajowego, jak i międzynarodowego obejmuje przewozy towarów oraz wszystko to, co jest bezpośrednio związane z organizacją tych przewozów. Dostosowane do potrzeb klienta rozwiązania zapewniają kompleksową obsługę i usprawniają cały proces łańcucha dostaw.

    Oferujemy:

    • Transport drogowy realizowany przez sprawdzonych i solidnych przewoźników.
    • Transport przy użyciu sprzętu przeznaczonego do każdego rodzaju ładunków (FTL, LTL, plandeka, chłodnia).
    • Wykwalifikowane kadra zadba o terminowość oraz szybkość dostarczenia towaru.
    • Specjalizujemy się w kierunkach do/z Niemiec, Turcji, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Belgii, Holandii, Węgier oraz Czech.
    • Monitoring przesyłki na całej trasie przewozu.
    • Przygotujemy spersonalizowaną ofertę na miarę Twoich potrzeb.

    Z nami przewieziesz każdy ładunek bezpiecznie i na czas!

WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI

NASI KLIENCI

WIND-DAM logo

AKTUALNOŚCI

NOWOŚCI I WYDARZENIA BRANŻOWE

Planowanie dostaw na okres świąteczny – Boże Narodzenie i Nowy Rok

Planowanie dostaw na okres świąteczny – Boże Narodzenie i Nowy Rok

Planowanie dostaw na okres świąteczny – Boże Narodzenie i Nowy Rok Grudniowy okres świąteczny to wyjątkowy czas, ale również wyzwanie dla logistyki i transportu. Ograniczenia drogowe w trakcie ...

Open Forum Gdańsk – podsumowanie inspirującej dyskusji.

Open Forum Gdańsk – podsumowanie inspirującej dyskusji.

Wczoraj, podczas Open Forum w Gdańsku, nasz Prezes Zarządu, Dominik Popiel, wziął udział w panelu poświęconym kulturze organizacyjnej przystosowanej do zmieniających się czasów. Wydarzenie zgromad ...

Jesteśmy na targach Sial w Paryżu

Jesteśmy na targach Sial w Paryżu

Jesteśmy na targach Sial w Paryżu Już od 60 lat targi SIAL Paris gromadzą profesjonalistów z całego świata wokół tematów związanych z żywnością. Impreza, odbywająca się co 2 lata, przyciąga ponad ...

Ograniczenia drogowe w listopadzie – Wszystkich Świętych i Święto Niepodległości

Ograniczenia drogowe w listopadzie – Wszystkich Świętych i Święto Niepodległości

  Ograniczenia drogowe w listopadzie – Wszystkich Świętych i Święto Niepodległości Listopad to okres, w którym należy szczególnie zwrócić uwagę na planowanie dostaw z uwagi na ograniczeni ...

NASZ ZESPÓŁ

 

 

 

 

Dominik Popiel

President of the Board

 

Małgorzata Lepa

Vice-President of the Board

 

Magdalena Lepa-Roman

Sales Director

 

Justyna Kuczmierczyk

Sales Manager

 

Katarzyna Bakowicz

Sales Expert

 

Agnieszka Łysik

Sales Expert

 

Piotr Piątek

Sales Expert

 

Małgorzata Sobczak

Sales Representative

 

Mateusz Zaborny

Sales Representative

 

Barbara Adamska

Sales Assistant

Spedycja

 

Mariusz Pawłowicz

Operations Manager

 

Dorota Kamieniak-Szwarc

Forwarding Expert

 

Robert Nasiadko

Freight Forwarder

 

Roksana Stor

Freight Forwarder

 

Magdalena Grzenkowicz

Freight Forwarder

 

Maciej Sławnicki

Freight Forwarder

 

Łukasz Grubba

Junior Freight Forwarder

 

Natalia Król

Junior Freight Forwarder

 

Mateusz Sławnicki

Freight Forwarding Assistant

 

Natalia Kuczys

Freight Forwarding Assistant

Transport

 

Przemysław Cierpisz

Transport Leader

 

Mateusz Kazubowski

Transport Coordinator

 

Szymon Okroy

Junior Transport Coordinator

Magazyny

 

Janusz Osicki

Warehouse Leader

 

Ireneusz Legandt

Warehouse Dispacher

 

Joanna Hewusz-Kordowska

Customs Agency Manager

 

Jacek Sławnicki

Customs Expert

 

Paweł Peek

Customs Agent

 

Paulina Senn

Service Specialist

 

Aleksandra Haduch

Finance Director

 

Agnieszka Gąsior

Accountant

 

Barbara Gołębiewska

Accountant

 

Aleksandra Popiel-Lipiecka

Branch Manager

 

Jakub Pałkowski

Freight Forwarder

 

Kaja Kalwasińska - Jarno

Marketing Expert

 

Joanna Bobko

Office Administrator

 

Tomasz Szawłowski

Board Advisor